Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2014 01:04 - Здравейте! :*
Автор: ashleysheen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте! Казвам се Ашли Шиин. От България съм,но живея във Франция. Първият ми пост ще е да Ви запозная с блога ми. За да направя този блог ме вдъхнови Сара Джесика Паркър от "Сексът и градът".Имам аск,в който ми задават въпроси и аз отговарям. Тъй като ми харесва,реших да разширя диапазона с този блог. Въпросите по принцип ми ги задават деца/юноши,които ги е срам да попитат нещо родителите си,лекарят си или просто от обща култутура,затова,ако има нещо,което Ви интересува-моля,питайте. 
Може да се свържите с мен на:
-АБВ пощата ми - ashley_sheen@abv.bg
-Skype - ashley.sheen94
-Както можете анонимно или не на 
http://ask.fm/AshleySheen 
Беше ми приятно и се надявам блогът ми да стане интересен за вас,читателите.
Целувки и прегръдки- Ашли. :* 

Hello! My name is Ashley Sheen . I am from Bulgaria but I live in France. My first post will introduce you to my blog . About this blog may place inspired me Sarah Jessica Parker of " Sex and the City ." I ask where I ask questions and I answer . Since I like, I decided to expand the range of this blog. The questions generally ask them my children / adolescents that they are ashamed to ask you parents, doctor or just general knowledge , so if there is something you are interested, please ask . You can contact me at : ABC - mail me - ashley_sheen@abv.bg - Skype - ashley.sheen94 - As you anonymously or not - http://ask.fm/AshleySheen It was nice and I hope my blog to be interesting to you, readers ! Hugs and Kisses - Ashley ! *
image


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ashleysheen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22641
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930